Na naší první schůzce se seznámíme, probereme o jakou nemovitost se jedná. Na řadu přijdou i dispozice nemovitosti, její stav, stejně tak cena, vaše požadavky a podobně. První schůzka je nezávazná a domlouvají se na ní především podmínky naší možné další spolupráce.
Naše druhá schůzka už bude oficiálnější. Domluvíme si konkrétní postup spolupráce a její podmínky. Naši společnou dohodu pak potvrdíme podpisem zprostředkovatelské smlouvy.
Pak bude následovat naše schůzka přímo na místě, v bytě, v domě, na chatě či pozemku nebo i v garáži.
Nemovitost je potřeba dobře připravit na focení nebo natáčení video prohlídky. Proč jsou fotky a videa tak důležité? Protože první dojem získávají zájemci právě díky této prezentaci a jsou rozhodující zda si potencionální zákazník Vaší nemovitosti všimne, zavolá a pak si ji koupí. Je potřeba vzbudit emoce, vyzdvihnout klady a vžít se do role kupujícího.
Jakmile bude nafoceno nebo zpracováno video, přichází fáze marketingu.
Inzerát s nabídkou pak vyvěsím na své webové stránky, stejně jako na největší české realitní servery. Se zájemci budu aktivně komunikovat a pokusím se co nejdříve domluvit osobní prohlídku. Na prohlídce pak zájemcům nemovitost ukáži a zodpovím veškeré možné dotazy.
Pokud budou prohlídky úspěšné, nezbývá než obchod dotáhnout do konce. Sepis smluvní dokumentace, zejména kupních smluv a veškerý související právní servis zajištujeme prostřednictvím advokátní kanceláře
Po podpisu kupní smlouvy a vkladu do katastru nemovitosti dojde k samotnému předání. Tady se podepisuje i předávací protokol, kde je jasný reálný stav nemovitosti, a který slouží i jako podklad pro přepis energií.
Daň z nabytí nemovitosti se již neplatí. Budete mít nějaké otázky z realitní oblasti i po ukončení našeho obchodu? Neváhejte mě kontaktovat.